Türkiyeden haberler

NATO Zirvesi öncesi çok sayıda hesaba erişim engeli

Ankara'da düzenlenecek NATO Zirvesi öncesinde birçok gençlik ve demokratik kitle örgütünün sosyal medya hesaplarına erişim engeli getirildi.

Ankara'da 7-8 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek NATO Zirvesi öncesinde çok sayıda sosyal medya hesabına erişim engeli getirildi.

Artan gözaltı ve tutuklamaların ardından bu kez de birçok gençlik ve demokratik kitle örgütünün sosyal medya hesaplarının erişime kapatıldığı bildirildi.

Erişim engeli getirilen hesaplar arasında SOL Genç, Laborans, Toplumsal Muhalefet, Devrimci Gençlik Dernekleri, Devrimci Hareket, Halkevleri, TKH İstanbul İl Örgütü ve Umut Gazetesi yer aldı.

SOL Genç: 6'ncı kez engellendik

X hesabına 6'ncı kez erişim engeli getirildiğini duyuran SOL Genç, yaptığı açıklamada, 'NATO geliyor diye bir kez daha sosyal medya hesaplarımız kapatıldı. Gençliğin bağımsızlık mücadelesi gözaltılarla, tutuklamalarla, baskılarla bitmez. Buradayız, emperyalizme direneceğiz' ifadelerini kullandı.

Kaynak: Haber merkezi