Muğla

Milas'ta Menteşe Caddesi ışıl ışıl

Milas Belediyesi tarafından ilçemizin trafik akışının en yoğun olduğu ve işlek caddelerinden biri olan Menteşe Caddesi'nde başlatılan çalışmalar tamamlandı.

Kent genelinde ulaşım konforunu ve görsel estetiği artırmayı hedefleyen Milas Belediyesi, Menteşe Caddesi'nde gerçekleştiği bordür, peyzaj ve aydınlatma çalışmalarını tamamlayarak vatandaşların kullanımına sundu.

İlçemizde devam eden doğalgaz altyapı çalışmalarının tamamlandığı bölgelerde Milas Belediyesi üst yapı çalışmalarına hızla başlıyor. Geçtiğimiz aylarda aynı bölgede yol çalışmalarını tamamlayan Milas Belediyesi, sonrasında orta refüj yenilemesi ve aydınlatmalarını tamamladı.

Fen İşleri Müdürlüğü ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin koordineli yürüttüğü hummalı çalışmalar sonucunda, hem sürücüler için sürüş güvenliği maksimuma çıkarıldı hem de cadde modern bir görünüme kavuşturuldu.

Alanın çehresi değişti

Proje kapsamında, deforme olan eski bordür taşları modern ve dayanıklı malzemelerle değiştirilerek yol sınırları belirginleştirildi. Orta refüjde yapılan peyzaj düzenlemelerinin ardından, gece görüşünü artırmak ve estetik bir dokunuş katmak amacıyla 12 adet direk ve 24 adet LED aydınlatma yerleştirildi. Bu modern aydınlatmalar sayesinde cadde, geceleri de ışıl ışıl ve güvenli bir çehreye büründü.

'Modern ve Yaşanabilir Bir Kent İçin Çalışıyoruz'

​Tamamlanan çalışmalar hakkında konuşan Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz, 'Vatandaşlarımızın günlük hayatta en çok kullandığı güzergahlardan biri olan Menteşe Caddemizde çalışmalarımızı tamamladık. Sadece görselliğe değil; sürücü ve yaya güvenliğine de büyük önem verdik. LED aydınlatmalarımızla geceleri yol güvenliğini artırıyoruz. Kentimizin çehresini değiştiren bu tür prestij çalışmalarımıza ara vermeden devam edeceğiz' dedi.

Vatandaşlardan Tam Not

​Yenilenen yüzüyle trafiğe ve yaya kullanımına tamamen açılan cadde, bölge esnafı ve mahalle sakinleri tarafından da büyük beğeni topladı. Vatandaşlar, özellikle akşam saatlerinde caddenin çok daha güvenli ve estetik hale geldiğini belirterek belediye ekiplerine teşekkür etti.

Kaynak: Haber Merkezi