AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sakarya'da partisinin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nda partililere seslendi.
Konuşmasında teşkilat çalışmalarına dikkat çeken Erdoğan, 'Yorulan varsa buyursun, kenara gelsin, dinlensin. Kenara gelmeyen de meydanın hakkını versin. Boşa harcayacak tek bir saniyemiz bile yok' ifadelerini kullandı.
Partisinin 'derman kapısı' olduğunu söyleyen Erdoğan, vatandaşların sorunlarına duyarsız kalmayacaklarını belirterek, çözüm üretmek için tüm imkânların zorlanacağını ifade etti.
Erdoğan konuşmasında 25 yıllık siyasi sürece de değinerek, Türkiye'nin 81 ili ve farklı ülkelerde yürütülen temaslara dikkat çekti. AK Parti'nin sadece Türkiye'de değil, 'gönül coğrafyasında da umut olduğunu' söyledi.
Gazze, Şam ve diğer bölgelerde yaşananlara değinen Erdoğan, mazlumlara destek mesajı verirken, teşkilata da daha fazla çalışma ve sahada olma çağrısında bulundu.
Konuşmasının sonunda birlik ve çalışma vurgusu yapan Erdoğan, teşkilatın vatandaşla sürekli temas halinde olması gerektiğini belirtti.